Dokumentacja:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
1. Nazwa i adres.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie, ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie - telefon: 0 65 529 93 33, 0 65 529 96 31 ; faks: 0 65 529 91 44 ; NIP: 697-10-25-738 ; REGON 410192019 ;e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. internet : http://leszno.psp.wlkp.pl
2. Tryb zamówienia
Przetarg nieograniczony (o wartości poniżej „progów unijnych”- procedura uproszczona)
- na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są : asp.sztab. Dariusz Talarczyk, st.asp. Zbigniew Cepa
4. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontowych pn.: „Wykonanie przebudowy wnętrza parteru w budynku administracyjnym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie przy ul. Okrężnej 19”
Zamówienie obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń parteru polegające na wykonaniu robót remontowo-budowlanych, instalacji c.o. i wod.-ka. oraz elektrycznych : 1) kompleksowy remont korytarzy i pomieszczeń parteru obejmujący wymianę posdzek, montaż sufitów podwieszanych, wykonanie gładzi gipsowych i ułożenie glazury ściennej, 2) wymianę instalacji wod.-kan. z białym montażem, 3) wymianę centralnego ogrzewania na parterze, w garażu i piwnicy, 4) montaż nowego oświetlenia sufitowego i ściennego z osprzętem, wymianę gniazd elektrycznych oraz wymianę tablic rozdzielczych.
UWAGA : Oferent zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w obiekcie i wykonanym już remontem na I i II piętrze oraz klatek schodowych w celu dostosowania materiałów do standardu, wyglądu, jakości, kolorystyki, estetyki ponieważ projekt przewiduje jednakowe wykonanie wszystkich kondygnacji. Szczególną uwagę należy zwrócić na zachowanie ciągłości wykonanej już kolorystyki elementów wykończeniowych (płytki, sufity, oświetlenie).
Prowadzenie powyższego zakresu robót remontowych nie może zakłócać ciągłości pracy w jednostce straży pożarnej.
KOD I NAZWA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ CPV : 45453000-7 roboty remontowe
5. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych i oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
6. Informacja o zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
7. Termin wykonania zamówienia - 10 grudzień 2010 r.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, tj. :
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art.24 ustawy.
Wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na remoncie budynku o podobnym zakresie przedmiotu zamówienia.
Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
Złożą następujące oświadczenia i dokumenty o spełnianiu warunków :
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust.1 i art. 24 - ustawy Prawo zamówień publicznych.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę złożonych
dokumentów wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Posiadaniem uprawnień do wykonywania określonej działalności jest złożenie wymienionych wyżej dokumentów: rejestru działalności gospodarczej, urzędu skarbowego, ZUS-u.
Posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podleganiem wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia jest złożenie podpisanego oświadczenia oraz wskazanie nazwiska kierownika budowy z kserokopią posiadanych uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem wykonania roboty budowlanej – remontowej jest pisemna informacja z listem referencyjnym zamawiającego.
Oprócz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu jest przedstawienie oferty sporządzonej na wskazanym w SIWZ formularzu oraz załączony szczegółowy kosztorys ofertowy zgodny z zakresem robót i przedmiarem przedmiotu zamówienia sporządzony z należytą starannością oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i kosztorysowej (po wcześniejszym zapoznaniu się z dokumentacją oraz przeprowadzeniu wizji lokalnej), którego wartości zostaną przeniesione do arkusza zbiorczego z podaniem kosztu robót budowlanych, instalacji wod.-kan. i c.o., elektrycznych oraz ewentualne innych kosztów nie ujętych w dokumentacji, a niezbędnych do wykonania zamówienia, z uwzględnieniem : wartości netto, wartości podatku VAT oraz wartości brutto danego rodzaju robót.
9. Wadium. - Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,- zł.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Cena ofertowa - 100 %
11. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w sekretariacie Komendy Miejskiej PSP w Lesznie przy ul. Okrężnej 19
do dnia 20 września 2010r. do godz. 1100
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 września 2010 r. o godz. 1115
12. Termin związania ofertą. - 30 dni od terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze zaliczkowania.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania:
- siwz z szczegółowym zakresem robót + wzory dokumentów
- dokumentacja techniczna + kosztorysy przedmiarowe.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 240089 - 2010 w dniu 03.09. 2010 r.